lørdag den 12. februar 2011

Wellness

Tænk hvor heldig jeg har lov til at være....nogen føler jeg mig forgyldt!

Venindens mand fra gårsdagens indlæg har inviteret sin kone og mig på Holbæk wellness camping i weekenden uge 10.

Han stiller campingvognen op, og fylder den med mad og drikke. Og så er det bare for veninden og mig at hygge os hele weekenden.


Her skal vi ligge og nyde livet

Vi skal have massage, spa med champagne og frugter, 3 retters menu og så skal vi ellers hygge os, hækle og snakke.

Alt skal vendes op og ned, ind og ud.

Jeg glæder mig, som om det var juleaften!

Tusind tak for en skøn gave!

Lene

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Venindens mand vil jeg tage min hat af for. ( Nej det må blive hue )Det var sørme sødt af ham . Nyd det nu rigtig piger, sådan noget får man nok kun en gang i sit liv. God fornøjelse fra mig

ullab sagde ...

Velbekommen... skulle jeg hilse og sige fra venindens mand :o))
Det bliver SÅ skønt og nu kan tiden kun gå for langsomt...
KNUS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...