torsdag den 10. februar 2011

Etui til hæklenåle

 Jeg kan se på flere forskellige blogge, at der bliver lavet fine etuier til hæklenål.

Jeg vil vise dig noget, som jeg syede, da jeg var omkring 14-16 år.

Spørg mig ikke hvor jeg har fået ideen fra til dette etui, - men jeg har altså syet den for omkring 30 år siden!


Den skal bare rulles sammen.


Den bliver bare hæftet med noget snor, jeg har syet fast i den ene ende.

Jeg har også lavet en til mine strikkepinde den gang, for længe siden, som jeg stadig har.

Lene


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har Mor ikke også sådan en? Mon ikke det er fra hende, du har fået ideen? Lillen

Lene sagde ...

Godt husket, søs. Jeg lavede den til mors hæklenåle, - men nu er den endt hos mig. Hvordan det er sket ,kan jeg hellere ikke huske.
Lene

Anonym sagde ...

Jo det er rigtigt jeg har en til strikkepinde og en pose til rundpinde. Og de er gode. du har nok fået den fordi jeg ikke er særlig god til at hækle. Behild den bare ha ha mig

Anonym sagde ...

var det ikke sådan noget vi absolut skulle lave i håndarbejde? Husker at have syet en til min mor...som sikkert var tude grim
:-)

Jannie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...