torsdag den 17. januar 2013

Hvor er du fra?

Jeg samler tråden op fra Anne, og fortæller lidt ekstra om mig selv.

Jeg er født i Rungsted Kyst på Bolbrovej. Da jeg var et par år, flyttede vi til Hedensted i Jylland, hvor min far skulle være bestyrer i en farvehandel.

Da jeg skulle starte i skole, flyttede vi tilbage til Rungsted Kyst. Og der blev jeg boende, indtil jeg mødte min første mand, som boede i Greve, hvor jeg flyttede ned.

Vi fik to børn, og da vi flyttede fra hinanden, blev jeg boende i Greve.

Men da jeg så mødte min nuværende mand, flyttede jeg med børnene til Herlev...efter mange lange overvejelser. De skulle jo skifte skole og kammerater.

Men det er gået rigtig godt. Og vi bor stadig i Herlev. Det er jo første gang, at jeg ikke bor tæt på vandet, og efter 10 år savner jeg stadig vandet.

Min svigerinde har en gang sagt om mig, at jeg er ligeglad hvor jeg bor, - bare jeg bor sammen med dem jeg elsker. Og det har hun faktisk ret i. Så undværer jeg hellere vandet.

Vil du lade legen gå videre og fortælle, hvor du bor?

Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...