søndag den 30. september 2012

Lidt update

I torsdags blev min cyste i maven tømt. 250 ml helt almindelig cyste-væske indeholdt den...temmelig klamt at se på!

De mener, min cyste er kommet efter mine 2 maveoperationer....og at den måske er et hulrum pga arvæv. De vil derfor helst undgå at operere mig, da det kan risikere at blive værre.

Og det er helt okay, hvis de kan nøjes med at tømme den hvert halve år. Jeg kan også være heldig, at den klapper sammen og ikke bliver fyldt igen. Men mig og held....nja.....

På onsdag skal jeg til samtale på Herlev sygehus, og have svar på hvad de vil gøre med mine 4 store nyresten. Der slipper jeg nok ikke uden om en operation....nyrestenene kan desværre ikke ses i nyreknuser-maskinen, og de skal fjernes gennem urinrøret....ja jeg ved det....AV.

Ellers er min far blev indlagt med en infektion i sit blod, og de har også opdaget, at hans lunger ikke har det så godt.

Jeg købte en lotto kupon idag, og har glemt at kontrollere den. Men  mig og held...nja....

Lene

3 kommentarer:

Helle Jescika sagde ...

rigtig god bedring..... kram

Håndarbejde skal der til sagde ...

Det er da alligevel pænt meget væske... Må indrømme at jeg er spændt på om min Frues cyste er vokset.. Når hun kommer til tjek..

Har lidt en hel del af nyresten, og har både tisset dem ud selv og har fået dem fjernet nede fra...

Sidst kom hun akut på Herlev, og hun var der ca 1½ døgn, den eneste gene hun havde bagefter var smerter ala når man har blære betændelse, og det var kun de første pr wc besøg.

Hun har så nøje drukket den mængde væske de anbefaler, og har ikke haft problemer siden....

Rigtig god bedring til dig

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Uf...mange ting der lyder grimt :(

Lykken og dit held vender pludseligt, så bliv endelig ved med at købe lotto :)

Jannie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...