lørdag den 28. juli 2012

Veninde hygge

Igår kørte jeg på besøg hos mn veninde.

Det var så hyggeligt! Vi spiste og fik vendt hele verdens situationen...altså vores verdener.

En sød og enkel borddekoration...det er min veninde ekspert i.
Sådan noget tænker jeg ikke selv så meget over at lave. Men ih, hvor det pynter.

Note til mig selv, - husk bordpynt fremover!!!

Som altid serverede min veninde dejlig mad. Igår var det pil-selv rejer og is a la Ben & Jerry.

Til rejerne havde min veninde lavet en skøn dressing, som jeg nok skal lægge en opskrift ud på.


 Isene var lidt store, og vi spiste ikke op efter at have spist en stor portion rejer.


To hjemmebagte cookies lagt sammen med vanilie-is,
og frosset ned dagen før.

Det var rigtig dejlig hygge-mad, og skønt at spise i varmen.

Efter 7 timer, hvor vi havde siddet ude i haven i skyggen, vendte jeg næsen hjemad.

Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Idag pyntes bordet af den smukke buket du havde med :)
Tusind tak for den....og for godt selskab.

Jannie

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Ser super skønt ud - dejlig dessert :-)

sonja sagde ...

Dejligt at i havde en skøn dag sammen , Knus til jer begge :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...