tirsdag den 17. juli 2012

Charmør Smølf

Jeg ville lave en suttesnor med et hæklet hoved på som pynt...fx et rundt bamsehoved.
Men jeg måtte indse, at hovedet ville blive for tungt med fyld i.

Så ville jeg prøve at lave et fladt hoved og fik den ide, at en smølf ville være nem at lave.
Føj et nusse arbejde!!! Men alt gik godt.....indtil jeg skulle sy munden!!!
Vupti, så lignede den søde smølf pludselig en fransk charmør med overskæg. Så den skal i hvert fald ikke på en suttesnor!!
Og helt ærligt, det nusse arbejde gider jeg ikke.
Så nu får min mor Charmør Smølf...måske han kan bruges til et eller andet på ældrecentret.
Lene

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Sød er den... og i småtings afdelingen, desværre har jeg overhovedet ikke tålmodighed til den slags...

Anonym sagde ...

hæhæ... ja han er da vist en fransk charmør - og formentlig en værre frækkert :o)
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...