onsdag den 6. juni 2012

Kig ud ad mit køkken-vindue

Kom, du skal se mit nye rullegardin i køkkenet!


Er det ikke bare sødt med blomster og fugle? Jeg kan godt lide den måde lyset får fuglene og blomsterne frem.

Hov, du skal ikke kigge på alt mit rod i køkkenet!!! Jeg mangler køkkenskabe, og indtil videre står det hele lidt rodet, også i vindues-karmen!!

Kom hen og se ud af mit køkkenvindue...



Se den brede sti, - det er en gennemgang ind under bygningen, - ind under vores stue og soveværelse.

Der er rigtig mange, som benytter den gennemgang.

Nogen gange kigger folk op og smiler til mig.

Der til højre ligger en børnehave. Om morgenen kan jeg se de trætte børn blive båret derhen fra alle retninger, og om eftermiddagen når de bliver hentet kan jeg se, de går og sludrer med mor, far eller en bedstemor.



Se til venstre, - der ligger et dejligt grønt område med to legepladser og masser af borde og bænke.
Der er altid børn og voksne.

I sidste uge var børnehaven på legepladsen i regnvejr, men alle havde regntøj på, og de hygger sig i lang tid derude.

Igår ville jeg ønske, at jeg havde mit kamera i køkkenet....I skulle have set to drenge! De var brødre, måske 3 og 5 år. Da de gik, tog den ældste fodbolden under den ene arm og tog sin lillebror i hånden. De var simpelthen så søde, da de traskede hjemad med hinanden i hånden op af den brede sti.

Jo, jeg holder meget af min køkken-udsigt....der sker hele tiden noget.

Lene



5 kommentarer:

sonja sagde ...

Det er vel nok et flot rullegradin, det kan jeg godt forstå du er glad for.Det er en dejlig udsigt du har fra dit køkkenvindue, dejligt når folk smiler til en , man bliver så glad . knus fra mig :-)

Dorthe sagde ...

Dejligt rulle gardin. Og sikken en skøn udsigt. Det må være rigtig hyggeligt med den udsigt. :)

Anonym sagde ...

Flot rullegardin.

Anonym sagde ...

Sikke da en skøn udsigt... :o)
måske nogen hellere vil ha' udsigt til skov, hav og marker end til stier, legepladser og børnehaver... men det må være super hyggeligt at kunne følge med i livet der foregår lige udenfor dit vindue.
Nu kender jeg jo ikke udsigten fra de andre vinduer - men man kunne forestille sig at det her vil blive din favoritplads.
Skønt rullegardin... :o)
KNUS
Ulla

Randi B. Jensen sagde ...

Rigtig fint rullegardin du har fået.
Jeg synes, det er en fin udsigt I har, der er træer og buske og børn - det er så skønt at kigge på børn, som ikke ved, at de bliver iagttaget:-)
Hos min læge, har venteværelset vinduer ud til børnehavens legeplads, jeg nyder, når jeg kan få en plads, så jeg kan sidde og kigge på de legende børn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...