torsdag den 31. maj 2012

Slut prut

med rækkehuset!
Vi har fået det synet idag, og vi slap med nogle småting, så forhåbentlig er der lidt indskud retur til os.

Det er en befrielse at være af med det, og kun skulle koncentrere os om lejligheden. Pyha, det har været en hård flytning, både psykisk og fysisk.

Da jeg sad i lejligheden forleden dag med altandøren åben, kunne jeg høre s-toget.
Det gav mig pludselig en varm og rigtig rar følelse indeni.
Jeg er født i et hus med kystbanen for enden af haven, og vi boede senere i et hus, hvor jeg kunne høre alle kystbane-tog køre forbi. Så det var rigtig rart at kunne høre toget igen.


Mens jeg ventede på varmemesteren, var jeg ude og plukke de blomster, der var sprunget ud i haven..

Så det bliver Dagens buket.

Lene

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Dejligt for jer at være "færdig" med rækkehuset. Nu kan I komme videre i jeres liv. Tror bestemt I nok skal blive glade for det. Dejligt med en altan, så har I jo stadig mulighed for lidt udeliv. Og slipper for have arbejde :) Mange knus Dorthe

Randi B. Jensen sagde ...

Det er ngen gange sjove ting, vi pludselig kan blive mindet om og glædes ved :-)
Jeg er vokset op i en stationsby og nu bor jeg ude på landet, et par km. fra byen, men jeg kan stadig høre toget, når vindretningen er i det rette hjørne - jeg tænker ikke over det, men selv om jeg yderst sjældent benyttet toget, kunne jeg ikke forestille mig at bo et sted, hvor jeg ikke kan tage med det :-)

sonja sagde ...

En fin buket , en dejlig afslutning på et afsnit i jeres liv. nu starter i på et nyt afsnit. Held og lykke . knus mor :-)

Anonym sagde ...

skønt at få en afslutning på det gamle liv, held og lykke i det nye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...