mandag den 2. april 2012

Poncho til en voksen kvinde - del 1

Jeg er gået i gang med at hækle en poncho til mig selv, så med "voksen" mener jeg også størrelse meget stor.

Dette er den korrekt farve...min datter siger, at den bliver en "fest".

Det er nærmest en kæmpe bedstemor firkant med hul i. Jeg var inde på en blog, som jeg desværre har glemt hvem det var, men hun henviste til denne side , hvor I kan se modellen i børnestørrelse.


Men som I kan se, mangler jeg stadig en del!
Og hvis I kigger godt efter på billedet, kan I se en fejl, så det her har jeg taget halvt op igen.

Jeg bliver nødt til at ændre lidt på modellen, ellers kommer den ikke til at falde pænt over mine "brede" skuldre og fyldige arme.

Fortsættelse følger.....

Lene

1 kommentar:

Mosekonen sagde ...

Hejsa.

Skønne farver du laver den i.

Jeg kan genkende henvisningen til siden med børneponchoen.

Er selv igang med at lave en til en veninde i voksen størrelse og jeg gjorde det, at jeg bare slog flere masker op til halshullet.
Da jeg syntes den fladt en smule trælst i halsen, strikkede jeg ca 10 omgange med 2 ret, 2 vrang.
Det trak halsen fint sammen.

Den er ikke helt færdig endnu, men i løbet af påsken får jeg forhånetlig mulighed for at lægge den ind på bloggen.

Hvis du stadig mangler lidt at gå ud fra, har Drops også mønstre på hæklede ponchoer.

Glæder mig til at følge dit projekt fremover.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...