torsdag den 2. februar 2012

Fishie nam nam

Hvis du leder efter en mad opskrift med fisk, er du gået helt forkert!

Igår prøvede datteren og jeg Feet a Fish... Kender I det?


Man sidder med fødderne ned i et slags akvarium med omkring 100 små fisk i.

Disse tyrkiske fisk spiser døde hudceller, hvilket vil sige, at de angriber dine fødder og spiser af den hårde hud!... Ja de ligger nærmest på lur. Da min datter stod ved siden af akvariet, svømmede alle fiskene hen til hendes ben, og fulgte "efter" hende.

Lige så snart man stikker fødderne ned, overfalder de fødderne!


Jeg måtte simpelthen tænke på noget andet....det bedst beskrivende ord er "underligt".

Det føles som om ens fødder sover....den der prikkende følelse det giver.


Og den følelsen er jo egentlig okay.....men så kan man nogle gange mærke en fisk, som forsøger at svømme ind mellem to tæer eller to fisk som slås lidt, og så er det bedst beskrivende ord altså "klamt".

Jeg vil ikke sige, at mine fødder nu er bløde som babykinder.....men jeg kan godt mærke, at de er blevet blødere.

Om jeg kan anbefale det? Hmmm....jo det var faktisk sjovt....underligt!

Lene



3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej det er altså for underligt til mig... tror jeg :o)
Jeg er bange for at jeg ikke ville kunne sidde stille - det må kilde helt enormt...
Ulla

Anonym sagde ...

FØJ! Det gjorde jeg bare ikke *GG*
nej altså, det er ulækkert

Hilsen Jannie

Randi B. Jensen sagde ...

Uha - jeg tror, jeg helt pr. automatik vil hive fødderne op igen - så hellere en tur til fodterapeuten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...