søndag den 19. februar 2012

18 år

Min ældste søn bliver 18 år på onsdag.

Så igår havde vi huset fuld af gæster.

Der var min familie, min nuværende mands familie og min eks.mands familie og ja selvfølgelig min eks.mand selv.

Jeg havde bestilt mad fra en indiske restaurant. Super nemt med maden udefra. Det kom 2 mænd, og fyldte mit køkken med bakker af mad og en liflig duft.

Ikke ret mange af gæsterne havde smagt indisk før, og selvom jeg havde bestilt den milde udgave, så fik vi varmen.

Det var så lækkert. Der var kylling, lam og oksekød, og grønsager, salat og noget koldt chat/salat med kylling, kartofler mm.

Og der var rigeligt.

Til dessert var der is og kransekage.

Det var simpelthen sådan en hyggelig aften. Snakken gik lystigt, og der blev grinet højt.

Og selvom sønnen ikke betyder sig om at blive fejret og være i centrum, synes han også, at det var en god aften.
Lene




4 kommentarer:

sonja sagde ...

Det var en dejlig aften. Maden var god, og noget af det stærkt. Det er så dejligt at vi alle kan være sammen , snakke og grine sammen . Ingen sure miner. Vi glæder os altid til at se hele familien både den nye og gamle. Knus til alle fra mig :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Det er jo en stor dag at blive 18 år, og dejligt at høre, at din søn kunne fejre dagen med både den ene og den anden familie, det er ikke ofte, at man høre det kan lade sig gøre.
du har bare pyntet fint op og lyder som lækker mad, I har fået.
Tillykke med ham.

PS - jeg synes, dit sjal er fint og kan bruges til mange ting, men førler du ikke elv, at det kommer til sin ret, så skynd dig at pille det op og lav et, su kommer til at bruge.

Dorthe sagde ...

Stort tillykke med din søn. Det lyder som I havde en hyggelig aften.

Anonym sagde ...

Godt at høre at I havde en dejlig aften og at alt klappede :-).
Det ser hammer godt ud med flagrankerne...
KNUS
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...