torsdag den 26. januar 2012

Kagebuffet

Imorgen er det flyttedag for lønkontoret, hvor jeg arbejder. Vi skal tilbage til rådhuset, som er blevet istandsat.

Vi har derfor inviteret dem, vi sidder sammen på kagebuffet.

Så igår bagte jeg svenske citronruder. De er simpelthen så lækre...det sure med det søde.

Og så bagte jeg Napoleons kager ....mini størrelser...med nougat og marcipan i.

Jeg har desværre ikke nogle billeder lige nu.

Men når vi får opstillet vores kagebuffet med 16 forskellige kager, så smider jeg nogle billeder ind.

Lene

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kender ikke citron ruder?? Så foto og opskrift, tak :)
God fornøjelse med alle kagerne

Jannie

Anonym sagde ...

Ihh og her sidder jeg og er SKRUPsulten og så skal jeg læse om kager - oven i købet om at der er 16 slags at vælge mellem... SUK og gid der var en bager her hvor jeg er :o))
KNUS
Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...