søndag den 11. december 2011

Kræmmerhuset af gaze...DIY 1

Jeg har for en del år siden haft en dille med at lave kræmmerhuse af alle mulige ting.

Jeg brugte bla. gazebind fra Falck kassen!

For at kunne lave et kræmmerhus af gaze eller andre tynde stoffer, havde jeg brug for en "skabelon".

Jeg hev forsiden af et Bo Bedre, fordi det er tykt papir.

Jeg rullede det til et kræmmerhus i den størrelse, jeg ønskede og satte tape på for at holde det i form.

Derefter blandede jeg en gips som jeg fyldte i kræmmerhuset. Jeg fandt et højt smalt glas og satte kræmmerhuset til tørre heri.

Et par dage efter kunne jeg pille Bo Bedre forsiden af af den helt tørre form.

Jeg har nu en form, som jeg kan forme kræmmerhusene omkring.


Faktisk har jeg to størrelser forme.

Følg med i 2. del i morgen.

Lene

1 kommentar:

Marianne sagde ...

God idé med forme. Spændende med anden del. Jeg følger med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...