lørdag den 24. september 2011

Musikhaven og Høstkrans

Idag har jeg været en tur i Herlevs musikhave sammen med yngste sønnen og hans kammerat.

Der er en skøn stor have med bla. et kæmpe kastanietræ


Kammeraten har aldrig prøvet at lave kastanie-dyr, så vi går en tur derover i næste weekend og samler kastanier, og hjem og hygge med kastanier, tændstikker og kødnåle...med to på 7 år!! Vi har kun det spænding i livet, som vi selv skaber....thihi


I musikhaven er der kæmpe musik instrumenter, som man frit kan spille på.



Træstubbene bagved yngste sønnen her, er også musikinstrumenter

Men når man er 7 år og en dreng, er klatretræer altså bedre end musik.


Mens drengene legede fik jeg samlet nogle blade. Og da vi kom hjem, bandt jeg en høstkrans!



Her hænger den på vores hoveddør...ja af en eller anden grund har boligforeningen givet os en pink hoveddør!

Som I kan se, er det 25 år siden, at jeg sidst bandt en krans, - der er plads til forbedring!

Lene


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I morgen vil jeg fortælle dig hvordan I kan lave kastanie dyr, uden kødnåle...og uden plaster. Så kan du lægge et foto ud på bloggen.

Jannie

sonja sagde ...

Det var dog en dejlig have i har. oooog det blev sørme en flot krans. Passer til en pink dør. God dag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...