mandag den 26. september 2011

Intim med Thomas Helmig

Min veninde og jeg har været i Glassalen søndag aften, og hører Thomas Helmig.

Vi blev lidt skuffet....ikke så godt som vi havde regnet med. Bevares det var godt, men....ikke Thomas Helmig solo. Han havde en masse smarte ting med, så hvert nummer lød som om et helt orkester var med.....men han sparede deres løn.

Til gengæld så var vi helt væk i hans pianist. Nøj, han var god!! Og sang fantastisk....lidt i stil med en ung Billy Joel! Poul Niemann eller Riemann.....mums!

Lene

PS: så jeg en blogger flashed sit havfrue sjal derinde????

1 kommentar:

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg så thomas Helmig i TV i aftes med blå briller, overskæg og kort hår - jeg kunne ikke kende ham - han så altså helt forkert ud - måske har han taaget en helt forkert stil i brug lige nu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...