onsdag den 21. september 2011

Glemmer du, så husker jeg...

at der er deadline for vores fælles give away på lørdag.

Så du skal ikke sidde der bag skærmen....ind og blive færdig med dine firkanter....og så afsted til posthuset.


Du har travlt.......kom nu.

Der er rigtig mange, som har tilmeldt. Men jeg mangler at modtage firkanterne....stakkels postbud, hun får travlt i denne uge :-)

Og jeg er så spændt på at modtage dine firkanter....min søn synes godt nok, det er træls, at "alle pakkerne er til mor!" Heldigvis sendte mormor et brev til ham i sidste uge, det hjalp lidt.

Nåh, du har ikke tid til at sidde her....ind og hækle.....

Lene

6 kommentarer:

sonja sagde ...

Åe, det er så spændene hvem den heldige vinder bliver .Jeg glæder mig til at høre det . God dag fra mig :-)

Margit sagde ...

vildt spændende! - og mine skulle gerne komme i dag.

Margit
Creative Tail

Henriette sagde ...

Mine bliver sendt i morgen - der skal jeg ind til byen. Så de bør nå frem til lørdag, postvæsenet vil ☺

vidunderlige univers sagde ...

Min samvittighed er i orden.. Glæder mig til tæppet.. (fnis)
KH iben

flet ogsjov sagde ...

Ja, jeg tænker også lige, i går blev jeg jaget til hæklenålen, men nej, jeg har jo lavet mine firkanter,men alle i andre kan i så komme af sted....

KIRKEBY sagde ...

Hej.
Jeg har lige sendt dig en mail, for at høre om jeg kan nå at være med.
Venter i spænding.
Mvh Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...