mandag den 14. marts 2011

En dejlig weekend

En dejlig weekend er overstået.


Udsigten var campingvognen lørdag morgen

Veninden og jeg var sammen fra fredag eftermiddag til søndag formiddag, - og da vi kom hjem, hver til sit, blev vi lige nødt til at sms'e sammen....vi bliver aldrig færdig med at snakke sammen!

Søndag var vi i spa-bad med mega bobler, og fik små bobler i et glas med frisk frugt til. Derefter 1½ times massage, - af en meget dygtig massør/zoneterapeut/healer/danselærer mm. Det var simpelthen så skønt!


Hygge og fredfyldt indretning af wellness området

Om aften spiste vi på Vadestedet, - en restaurant ved Holbæk Havn. Meget sød betjening, - og fantastisk lækker mad. Desserten, som vi havde valgt var chokolade cheesekage med appelsin, kunne vi ikke spise, så den fik vi med hjem i campingvognen.

Vi har hæklet og strikket, så snart vi havde tid til det. Og der kom nogle færdige ting ud af det, som du nok skal få lov til at se i denne uge.

Det har været en weekend fyldt med energi til de næste mange uge....tak til venindens mand for at få den idé!

Lene

4 kommentarer:

Helle : sagde ...

Nøj jeg er da slet ikke misundelig ;-) føj hvor lyder det bare skøn !

Lene sagde ...

Det var pragtfuldt :-) Jeg håber ikke, at det er sidste gang jeg skal på sådan en tøse-camping-tur.

Lene

Anonym sagde ...

misundelig nej ikke mig :-) en skam jeg ikke kender sådan en venindes mand. Ha ha . Dejligt i havde en god tur.

ullab sagde ...

Du har ret - det var en super skøn og dejlig weekend...og står det til mig er det ikke sidste gang du har været på weekendbesøg i campingvognen :o)
Bare en skam sådan en weekend går så stærkt, vi blev jo slet ikke færdige med at tale :o))
KNUS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...