torsdag den 31. marts 2011

Blåbær-muffins

Idag er det ....kagetid!


Og det her er mit indlæg nr. 100!!



Det fejrer vi med et flag






Jeg har bagt disse "Smukke skovbærsmuffins", - du kan finde opskriften her hos Odense Marcipan.


Med mit manglende gen for at huske alt, blev det ikke skovbær, men blåbær. De skulle også være så sunde!





Selve dej-bunden består af æg, marcipan, sukker og mel...og vi taler altså her om 500 g marcipan og 400 g sukker!!!



Det mørke ovenpå er ikke "brændt-på", men blåbær, smør, kanel og sukker og lidt hvedemel.


Jeg skal have dem med ind på job idag.


Nu må vi se om mine kollger kan lide dem, sukker mangler der i hvert fald ikke i dem!


Lene

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

De ser sørme gode ud. God fødselsdag hilsen til alle fra mig:-)

Mette sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, Søster Lystig. Ha en fantastisk dag :-) Lillen

Pauseknappen sagde ...

mums! du er ikke alene om at have kageindlæg idag! Tjek mine chokolademuffins...de er fantastiske! fik opskriften af min søster.
Hej fra Rikke - indehaver af lebbeanden Sara ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...