lørdag den 5. marts 2011

Bøf Stroganoff a la Price

Igår aftes var jeg på venindebesøg.

Det var utroligt hyggeligt, og vi fik snakket i næsten 7 timer! Ingen mænd eller børn, - kun mig og veninden.

Foråret var kommet ind i hendes vindueskarm




Min veninde lavede bøf stroganoff efter Price's opskrift. Og idag får du en lille billed-opskrift...findes noget sådan? Ja nu gør det!

Billed-opskrift på Bøf Stroganoff:






Få kartofler til retten men MASSER af kød...nok ikke særlig kvindeligt.


Som altid serverede min veninde en smuk salat til maden. Meget lækkert!

De sørgelige rester....nej det kan vist ikke kaldes rester, for vi tømte gryden!

Får du nu selv lyst til et rigtig godt måltid mad, så kan du finde opskriften her

Lene

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det dejligt ud, kan næsten dufte og smage hvor godt det var. god dag fra mig

Anonym sagde ...

Spiste vi virkelig det hele? *GG*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...