onsdag den 19. januar 2011

Ny header

Så har min dygtige mand været på spil, og lavet en fin header til mig.

Billederne har jeg selv fundet i mine feriebilleder.

Nr. 1 fra venstre: Låget fra en kageæske fra Los Angeles (det var lækre småkager). Det var også et spisested, hvor de kendte tit spiser, bla Nicolas Cage som havde spist der aftenen før!

Nr. 2 fra venstre:: Min svigermors smukke blomsterbed.

Nr. 3 fra venstre: Blomsten på en hårbøjle jeg en gang har lavet.

Nr. 4 fra venstre: Et smukt gadeskilt fra Paris....en skøn by!

Kan du lide det?

Lene

4 kommentarer:

ullab sagde ...

jeg så godt din nye header i går aftes, og så også din mands kommentar, så det anede mig at han havde haft en finger med i spillet... men fint ser det ud :o)

Anonym sagde ...

Godmorgen. Ja jeg kan lide det, dejligt at se på . God dag knus fra mig

Lene sagde ...

Ja han skyndte sig ind og kommentere det :-)
Det der tog tid var at finde billederne. Manden var lynhurtig til at lave det så fint :-)

Anonym sagde ...

flink mand du har ;-)

og fine fotos

Hilsen d.v.f.e.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...