torsdag den 6. januar 2011

Brødkurv

Så blev brødkurven færdig. Jeg skal bare lige have fæstet ender i aften.


Jeg er forbavset over, hvor fint den holder sig oprejst.

Jeg tror det er, fordi jeg hækler så stramt. Nogen gange har jeg næsten svært ved at få nålen trukket gennem maskerne.
Jeg har nøjedes med at give den et lille ombuk, - den øverst blå kant.
Når man kigger i bunden, kan man se, at den ikke er rigtig rund!

Om det er fordi jeg har taget rigtig eller forkert ud, ved jeg ikke! Men jeg ville godt have haft, at den var rund.


Jeg har taget 6 masker ud for hver række i bunden. Så hvis jeg bare tager 6 masker ud vilkårlige steder på rækken, bør den blive rund. Eller hvad?

Er der en hækle-sagkyndig, som kan hjælpe mig her?


Jeg synes under alle omstændigheder, at den er blevet sød, og på grund af farverne minder den mig om den kæmpe lakridskonfekt!
Lene

4 kommentarer:

ullab sagde ...

Ja den er godt nok blevet fin - jeg må hellere ta' mig sammen og forsøge endnu en gang med min. Jeg overvejer en lidt mindre nål - måske det er nok til at den bliver lidt strammere i det. Nu skal Frække Frode lige hækles færdig først - så måske jeg selv går i gang med brødkurven.
KNUS

Anonym sagde ...

Den er rigtig sød og ligner virkelig et stykke kæmpe lakridskonfekt... mums! Men jeg vil altså hellere bage en kage end at hækle... :-) Lillen

Anonym sagde ...

Den er bare så sød, kunne ønske mig sådan en ha ha . mig

Lene, TingOgTanker sagde ...

Når "mig" kommer med ønsker til ting, ville det være godt at vide hvem "mig" er....nej det ved jeg godt, mor!
Men det ville være en god ide lige at skrive på, hvilke farver man kunne tænke sig den og andre ting i.
Så skal jeg se hvad jeg kan gøre ved det.
Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...