tirsdag den 6. december 2011

Endelig min åbnedag

Så blev det endelig min tur til at åbne min pakke i den kreative pakkekalender, som Unikarina står for. Jeg er så glad for, at jeg nåede at være med i år. Det er hyggeligt at sidde og lave en gave til en, man ikke kender, og endnu mere hyggeligt at modtage en gave.

Jeg har modtaget gaver...i flere tal...for der var hele 3 gaver i æsker....fra Hellet's, som jeg faktisk ikke kendte. Og det er jeg da ked af, for det er en fin blog, og Helle er meget dygtig til at sy.

Se lige hvad jeg har modtaget!!



En etui til mine lommetørklæder...jeg har altid lommetørklæder med mig.
Så det er perfekt nu at have dem i et flot etui.


Og et etui til mine hæklenåle...er det ikke bare flot?
Men se her...


når jeg lukker det sammen, står mit navn på.

Jamen, jeg er røt til tårer. Jeg er SÅ glad!


Og i den sidste pakke var der 2 trekants etuier. De kan jo bruges til alt muligt.

Jeg har længe ønsket mig sådan et, og nu har jeg dælme 2!



Og indeni lå der et nøgle bomuldsgarn i hver!

Jeg føler mig så heldig.

Tusind tak for gaverne, Helle.

Og så lige idag, hvor jeg må blive hjemme fra job med snot og ondt i halsen, samt en stomi der driller lidt. Det var lige idag jeg trængte til noget godt.

Min gave sendes idag...jeg har lokket manden en tur på posthuset. Jeg håber, at modtageren bliver glad for den.

Jeg er i hvert fald glad for mine gaver!

Lene

7 kommentarer:

Helle sagde ...

Dejligt du kunne bruge det ;-)
Knus Helle

Lis sagde ...

Det er også flotte gaver du har fået.

Kh. Lis

sonja sagde ...

Hold da op hvor er du heldig ,
jeg er ret vild med navn og blomst. Det må jeg prøve at lave engang . Knus fra mig :-)

Kirsten sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte gaver - kan godt forstå, du er glad!
Denne kalender er også en super måde at møde nye bloggere på - nu har jeg jo også mødt dig :-)

Dorthe sagde ...

Det var godt nok nogle flotte gaver du har fået. God bedring

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er det nogle dejlig ting du har fået i din gave :-)
God bedring

Hilde sagde ...

Å, hvilken lekker gave. Man har bestandig bruk for sånne små, lekre tasker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...