torsdag den 20. oktober 2011

Jeg beder jer...stop nu!

Jeg orker ikke den ufred, der hersker her på bloggen mere. Den går mig på. Jeg bliver, trods min tavshed, beskyldt for at udstille folk. Det slutter nu! Jeg har fået nok!

Jeg har slettet mig som fast læser hos Zgrubler, som jeg er blevet bedt om. Og hun trækker sig fra lodtrækningen om tæppet. Send mig en mail, hvis du ombestemmer dig.

Jeg har lukket indlæggene for videre kommentar, men vil gerne formidle kontakt mellem alle i deres private mail-bokse.

Dette indlæg bliver også lukket for kommentar, men man er velkommen til at skrive direkte til mig snoske.lene@gmail.com.

Det her var ikke hensigten med min blog....mit hygge-hjørne...

Jeg holder en kort, måske længere pause fra at blogge. Pt gider/orker jeg ikke.

Jeg vil bruge tiden til at hækle tæppet færdigt. Jeg er lige ved at være færdig, så hold øje med udtrækningsdatoen en gang i næste uge.

Lene
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...