fredag den 7. oktober 2011

Gaver i pakkelegen

Da jeg kom hjem onsdag, lå der to pakker fra til mig fra pakkelegen.


Den her pakker har jeg fået af Maria
Holdt i grønne farver, stof, papir, garn, lys...jamen det er bare sådan en dejlig gave!


Og denne her har jeg fået af Gitte
Bla en toilettaske, et lille græskar og hj.lavet karameller

Nøj, nogle dejlige ting jeg har fået...Tusind tak til jer begge to.

Der var også en grøn frø med krone på, men jeg kan se, at den mangler på billedet.
Den yngste snuppede den med det samme, - jeg nåede slet ikke at røre ved den.
Nu har han stillet den i stuen lige foran tv'et, så alle kan se, hvor sød den er.

Tusind tak :-)
Jeg elsker blogland, - men det har jeg skrevet før hi hi

Lene

1 kommentar:

sonja sagde ...

du er heldig sådan at få så fine gaver. God dag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...