lørdag den 24. september 2011

Så er det idag....

Jeg vil flå døren op, når jeg ser vores postbud, og hjælpe hende af med alle de pakker, hun har til mig.

Vi nåede næsten op på 200 firkanter igår.

Men der er en del, som har bedt om min adresse de sidste par dage, så jeg tror faktisk, vi når op på de 255 firkanter.

Det var med nervøsitet, at jeg skød denne give away igang....ville det virke, ville I deltage, ville I stole på mig, ville tæppet blive pænt, ville det blive stort nok.....Men sikke en tilslutning!

Og endnu flere har skrevet, at de desværre ikke kan hækle, men synes det er en god idé.

Og selvom jeg ikke har stillet krav om, at man blev fast læser for at deltage, så er antallet af faste læsere blevet fordoblet i den tid, vi har hæklet firkanter.....det er helt utroligt.



Jeg vil gerne sige velkommen til alle nye læsere.



Jeg håber, I kan lide opholdet på min blog. Hvis det var det muligt, ville jeg invitere på kaffe, the og lagkage.



Wauw det kunne være hyggeligt...kæmpe kagebord og 87 sludrende kvinder!

Nåh, nu vil jeg sætte mig tæt ved hoveddøren og nørkle lidt, mens jeg venter på postbudet.

Lene

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

Søde søde Lene

Hvor bliver det altså spændende ...
Mine lapper når desværre nok først din postkasse mandag ... ( jeg ville jo så nødig at postbudet skulle overbelastes op til en weekend :o) )...
Det dersens kaffe/the og kage bord ....det ville da være en fantastisk idé ...så ville jeg straks hoppe på toget ....

knus og go nørkleweekend :o)

sonja sagde ...

Hold da op , det bliver alså det flotteste tæppe der nogen sinde er lavet . Glæder mig så meget til at se det færdigt. Det der med kaffe/ te bord er da en rigtig god ide. Jeg kommer med bussen lige med det samme , især hvis du severer sådan nogle dejlige kager, som på billedet. Knus fra mig :-)

Henriette sagde ...

Nu håber jeg mine er kommet frem - de blev sendt torsdag, men jeg ved at poste gangen er ind i mellem er lidt ........

Det kaffebord lyder godt ;o)

Lene sagde ...

Henriette: Dine lapper kom igår :-)

Lene

Der kom faktisk kun 3 pakker idag. Nåh, men så kan jeg se frem til mandag med flere pakker. Jubiii

Julia sagde ...

Jeg har skrevet 2 mails til dig ang adressen, men har ingen svar fået.

Mvh Julia

Lene sagde ...

Julia: Det er jeg frygtelig ked af. Send mig en ny mail på snoske.lene@gmail.com og du får fluks min adresse.
Lene

Lene sagde ...

Marianne: God idé at tage hensyn til den stakkels postdame ;-)
Lene

Julia sagde ...

Det har jeg lige gjort :O)
Mvh Julia

Zanne sagde ...

Kage!?!?!??

Var der nogen der sagde kage!?!??

Hvor er der kage!???

*kigger undersøgende rundt*



JEG VIL OGSÅ HA' KAGE!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...