onsdag den 13. juli 2011

"Nye" spisestue-stole

Efter at have det i tankerne i de sidste par måneder, gik jeg endelig igang igår formiddags!
4 timer efter var jeg færdig!
Vores spisestue-stole med lyserødt stof var beskidte og grimme.


Så jeg kiggede i min kasse med stof.

Min søster og svoger ejer en del gardinbusser! Og på et tidspunkt var jeg heldig at få en kasse med stof-rester. Dejlige kraftige gardin-stof rester.


Jeg fandt, hvad jeg søgte, og fik taget det gamle stof af stolene.


Inde under gemmer der sig noget gammelt stof, som jeg ikke vil tage af, for det kræver nyt skumgummi mm. Så det blev sådan en slags halvfærdig løsning jeg lavede, som fungerer.


Nyt stof blev klippet og "skudt" på med hæfteklammer.


Nemt, gratis og resultatet blev okay.

Lene

4 kommentarer:

sonja sagde ...

Nej hvor blev de flotte. Så ved jeg hvem der kan hjælpe hvis jeg skal have nyt på stolene. :-)

Anonym sagde ...

hold da op hvor er de fine:-)

Helle : sagde ...

Hvor er de fine, jeg tager hatten af for at du bare sådan lige giver dem nyt betræk ;-) Flot

Helle sagde ...

jeg synes de er blevet fine :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...