fredag den 18. februar 2011

Veninder for livet!

Jeg har 2 rigig rigtig gode veninder, som jeg ved, at jeg kan stole på, og som jeg ved, jeg kan fortælle alt til...og nok også har gjort gennem årene!

Jeg værdsætter de to veninder meget højt, og jeg vil gå gennem ild og vand for dem!

Jeg har aldrig omgivet mig med et hav af venner og veninder. Jeg har altid holdt mig til få, men nære venner og veninder, - også som barn.

Jeg har selvfølgelig haft andre veninder gennem tiden, end de 2 jeg har nu. Men de venskaber er på en eller anden måde langsomt ebbet ud.

Jeg har dog haft veninder i mit voksneliv, som jeg bevist sagde farvel til!

Den ene fordi hun løj for mig, og den anden fordi hun fortalte noget fortroligt videre.

Folk omkring mig var forbavset over, at jeg ikke kunne tilgive dem og reagerede så resolut, - men jeg anser det at lyve for noget af det værste jeg ved! Og jeg kunne ikke tilgive dem, måske også fordi de aldrig undskyldte overfor mig!

Jeg har opdraget mine børn til ikke at lyve for mig. De ved godt, at det er noget, som kan gøre mig vred.
Sandheden kan nogle gange gøre mig vred, men opdager jeg en løgn, så bliver jeg endnu mere vred...det ved mine børn godt. Sig sandheden og lad os få det ud af verden!

Jeg tror godt, jeg ville kunne tilgive mine 2 veninder alt, men jeg kender dem så godt, og ved at de aldrig ville gøre mig ked af det bevist!

De 2 skønne, smukke, dejlige og søde veninder jeg har nu, kommer til at hænge på mig resten af deres og mit liv!

Lene

5 kommentarer:

ullab sagde ...

Tak for de søde ord (hihi - Jeg tager det som en selvfølge at jeg er den ene)
KNUS

Pauseknappen sagde ...

Jeg kan bare føle hvor højt elsket dine to kære veninder er :) Det er SÅ berigende at have sådanne veninder i sit liv der altid er der når man har brug for dem.

Anonym sagde ...

d.v.f.e.
tænker at jeg er "den anden".
men utoligt at vi aldrig har mødt hinanden...??

Anonym sagde ...

I år er det så 30 år siden vi lå i dine forældres have og digtede en sang..på melodien: jeg sætter min hat som jeg vil...

-så i 30 år har vi været veninder..i tykt og tyndt. *GG*
selv da vi var tyndere end i dag...mente vi at vi var tykke *GG*


hilsen Jannie

Anonym sagde ...

Hvad sker der her

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...